Canon Digital IXUS IXUS 980 IS zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon Digital IXUS IXUS 980 IS zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

de Baron 08-08-2009

Enkele maanden in het bezit van de Ixus980is.
Vanaf het begin was de kwaliteit al veel minder dan van andere camera's met veel minder pixels.
De foto's zijn zwak, flets. Aan de linkerzijde nog onscherper dan de rest van de foto. Veel overstraling in de lichte delen. Met alles op automatisch, lukt he bijna nooit om een scherpe foto te krijgen. Geen details in gezichten en haren te zien.
Nadat de camera opgestuurd geweest is en weer terug,geen verbetering. Wel een nieuwe sluiter(?) geplaatst. Zo die al aanwezig is, was dat volgens mij nou net niet nodig. Wederom opgestuurd ter reparatie. Ik hoop op betere tijden, want dit is een Canon-onwaardige camera.

Affaire 765 19-05-2009

wederom een klasse Canon! Ging van een Ixus750 naar Ixus960 en nu naar een Ixus980. Het is even uitdokteren en ik snap nog niet alles, maar wat een weergaloze camera. Mijn resultaten en ik ben echt geen super fotograaf zijn top, 100% top.

basz 05-05-2009

Deze camera heb ik gekocht in februari 2009 en hoop er veel plezier van te hebben. De bevindingen totnutoe zijn prima, de voorkeuzestand werkt perfect, de zoomlens vind ik zeer gebruiksvriendelijk. Het enige minpuntje vind ik dat er geen behoorlijke camerariem aan te bevestigen is, het polsbandje geeft me wat minder vertrouwen!

H Wagenaar 09-04-2009

Ik heb deze Camera gekocht in November 2008 en ik heb er een aantal fraaie foto's mee gemaakt.

toe gin ik er mee schaatsen en jawe... zakte door het ijs met de camera in mijn broekzak. De camera is zo'n drie minuten ondergedompeld geweest en deed het niet meer toen ik ermee thuis kwam.

Toen heb ik hem op de kachel gelegd..., paar dagen laten drogen en..... het doet het weer feilloos!!

Zeer tevreden met mijn Ixus .. jammer dat Canon geen stozuigers en wasmachines maakt...

H Wagenaar
Amsterdam

stroeivoei 17-03-2009

De Camera in december 2008 gekocht en hiervoor had ik een ixus 500,wat ook een geweldige camera is en aan mijn dochter heb gegeven.
Zelf kan ik niet erg veel verschil zien in de beeld met de vorige ixus 500,want die is ook al geweldig.
Wat wel fijn is ,is het aantal pixels van 14,7 mln.
Je kunt stukken uit een foto halen en dezelfde kwaliteit houden.
Voor mij is het een topcamera

gerard 2 12-02-2009

grandioze camara heel scherpe foto's geheel een 10 verdient

phranq 17-10-2008

De camera nu een paar weken in bezit en bevalt ontzettend goed. Had hiervoor een IXUS 70 waar ik al jaren tevreden over was. Echter bied de 980IS veel meer mogelijkheden wat betreft instellingen en effecten. Toestel ligt weer lekker in de hand en maakt ontzettend mooie plaatjes!